Allvernum - wody perfumowane - RECENZJA


Hej!
Odkąd pamiętam perfum w mojej kosmetyczce... nie było. Moja wrażliwa skóra często reagowała podrażnieniem i zaczerwieniem więc odstawiłam perfumy z bólem serca. Pokusiłam się jednak na perfumy a raczej wodę perfumowaną Allvernum. Zapraszam na recenzję dwóch z czterech dostępnych zapachów.


Zapachy na jakie się zdecydowałam to Cherry Blossom & Musk oraz Iris & Patchouli. Cena regularna to 39.99 zł w drogerii Hebe, natomiast spotkałam je w niższych cenach w sieci. Ja swoje egzemplarze kupiłam właśnie w Hebe w promocji 24.99 zł za sztukę. 

Wody perfumowane Allvernum są wegańskie i nietestowane na zwierzętach. Opakowanie jest szklane, proste w kształcie i mieści 50 ml produktu. 



Wariant Cherry Blossom & Musk 
Nuta głowy: mandarynka, gruszka, truskawka Nuta serca: kwiat wiśni, róża, jaśmin Nuta bazy: piżmo


Jest to zapach, który spodobał mi się od pierwszego powąchania. Zapach jest wyrazisty, lekko słodki i świeży. Na pierwszy plan wysuwa się mandarynka i truskawka i to właśnie te nuty najmocniej się wybijają w czasie noszenia. 


Wariant Iris & Patchouli
Nuta głowy: neroli, bergamotka, kokos Nuta serca: irys, jaśmin, róża Nuta bazy: paczula, czekolada, karmel

Ten zapach jest o wiele słodszy niż poprzedni i przyznam się bez bicia, że podoba mi się bardzo. Wyraźna jest tu nuta czekoladowa, którą woń kwiatów pięknie uzupełnia.

Zaskoczyła mnie trwałość tych perfum. Nie spodziewałam się, że psikając się rano, bez żadnych poprawek, będę je czuć jeszcze wieczorem. Ważnym dla mnie aspektem jest też to, że nie perfumy Allvernum nie podrażniają mojej skóry. 

Czy warto kupić wody perfumowane Allvernum? Zdecydowanie tak! Ja jestem zauroczona i mam nadzieję, że z czasem pojawią się kolejne warianty. A Wy? Znacie te produkty? 😉

Komentarze

  1. Niestety nie miałam okazji testować tych wód toaletowych. Wydają się jednak być naprawdę ciekawe, szczególnie ten z nutą czekoladową, mniam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nude Look Golden Rose - pomadki i wypiekany róż - RECENZJA

Natura Estonica Nawilżające SERUM do twarzy Sofora Japońska - RECENZJA